مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-11فرهنگي

تکیه حاتمی کیا بر کرسی داوری پس از 14 سال/ «غریب» چرا غریب ماند؟


چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر امروز در حالی با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد که حضور ابراهیم حاتمی کیا در ترکیب هیأت داوران این رویداد از نکات قابل توجه است.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر: مهر سیمرغ عنوان بسته خبری-تحلیلی روزانه ای است که به مرور متن و حاشیه چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر می پردازد.

هر روز می توانید با مهر سیمرغ 41 در جریان آخرین تحولات بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور، در تازه ترین دوره برگزاری قرار بگیرید.

امروز شنبه 22 بهمن ماه و در آستانه برگزاری آیین اختتامیه چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران با یازدهمین شماره از مهر سیمرغ 41 همراه شوید.

چهره روز؛ ابراهیم حاتمی کیا بالاخره روز گذشته و همزمان با برگزاری نشست معرفی نامزدهای بخش های مختلف چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط مجتبی امینی دبیر این جشنواره، از ترکیب هیأت داوران هم رونمایی شد؛ ترکیبی که از میانه برگزاری جشنواره کنجکاوی ها و گمانه زنی ها درباره آن به اوج رسیده و بر اساس فهرست نهایی اعلام شده حتی می توان گفت، فهرست داوران لو رفته بود! پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ابراهیم حاتمی کیا، محمود رضوی، محمدرضا شریفی نیا، محمد تقی فهیم و مسعود نقاش زاده هفت سینماگری هستند که داوری آثار این دوره از جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه حاتمی کیا بر کرسی داوری پس از 14 سال/ «غریب» چرا غریب ماند؟

تکیه حاتمی کیا بر کرسی داوری پس از 14 سال/ «غریب» چرا غریب ماند؟