مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-11سياسي

مردم شرق گلستان امروز با حضور گسترده خود از حریم نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند


مردم شرق گلستان مانند مردم سراسر کشور امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن در واقع از حریم حرم نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان دفاع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس مردم استان گلستان به ویژه شرق گلستان پایتخت اقوام و مذاهب گوناگون بوده و بیش از 16 تنوع قومیتی در شرق استان وجود دارد.

امروز مردم ولایی و شهیدپرور شرق گلستان از هر قوم و مذهب و با هر گرایش سیاسی  در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و ثابت کردند که معاندین نظام جمهوری اسلامی جایگاهی در میان مردم نداشته و همواره در دفاع از جمهوری اسلامی در میدان هستند.

مردم شرق گلستان در شهرستان های آزادشهر، رامیان، علی اباد کتول، مینودشت، گنبدکاووس، گالیکش، کلاله و مراوه تپه امروز با حضور گسترده، پرشور و شعور خود نشان دادند، افرادی که در قالب اغتشاشات آمده و پشت سر آنها افرادی که فریب خورده و یا نقش لیدر داشته به پیروی از آنها حرکت کردند برخلاف ادعاهای دشمنان که مطرح کردند همه ملت ایران هستند، عده ای اندک از ملت ایران بودند.

اگر در ان دوره  بسیاری از مردم با حضور خود در تظاهرات، یا هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و یا بعدها شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم باعث استمرار نظام جمهوری اسلامی شدند، امروز مردم کشورمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شرق گلستان امروز با حضور گسترده خود از حریم نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند

مردم شرق گلستان امروز با حضور گسترده خود از حریم نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند