مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-11بين الملل

پس از بالن چینی آمریکا یک شی ناشناس دیگر را نیز سرنگون کرد


کمتر از یک هفته پس از سرنگون کردن یک بالن جاسوسی چینی که در سراسر ایالات متحده پرواز کرده بود، یک جت جنگنده اف-22 این کشور روز جمعه یک شی ناشناس را که در ارتفاعات آلاسکا پرواز می کرد، - ساقط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به گفته مقامات آمریکایی، کمتر از یک هفته پس از سرنگون کردن یک بالن جاسوسی چینی که در سراسر ایالات متحده پرواز کرده بود، یک جت جنگنده اف-22 این کشور روز جمعه یک شی ناشناس را که در ارتفاعات آلاسکا پرواز می کرد، ساقط کرد.

جان کربی، سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه این شی ناشناس ساقط شده، به اندازه یک ماشین کوچک بوده، تاکید کرد که هنوز مشخص نیست که متعلق به چه کسی بوده است.

کربی همچنین افزود که دستور سرنگونی این شی توسط جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا صادر شده است.

همچنین ژنرال پاتریک رایدر، سخنگوی ارشد پنتاگون نیز در خصوص سرنگون کردن این شی گفت که یک موشک این شی نانشاس را بر فراز ایالت آلاسکا سرنگون کرده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که روز 4 فوریه یکی دیگر از جنگنده های اف- 22 ارتش آمریکا یک بالن جاسوسی چینی را در سواحل ایالت کارولینای جنوبی سرنگون کرده بود.

این بالن پس از آنکه به مدت یک هفته در سراسر ایالات متحده و بخش هایی از کانادا به سفر خود ادامه داده بود، سرنگون شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از بالن چینی آمریکا یک شی ناشناس دیگر را نیز سرنگون کرد

پس از بالن چینی آمریکا یک شی ناشناس دیگر را نیز سرنگون کرد