مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:362023-02-11سياسي

تجدید میثاق اهالی خمین در یوم الله 22 بهمن با یار سفر کرده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمین، آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در زادگاه امام راحل برگزار شد.

مردم مومن و ولایتمدار شهر امام راحل با در دست داشتن پارچه نوشته ها، تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری به میادین و خیابان ها آمدند تا یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه به منصه ظهور بگذارند.

زنان، مردان، جوانان و نوجوانان از همه اقشار با حضور در صفوف به هم فشرده راهپیمایی با سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر بر حمایت از انقلابشان تاکید کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده مسیرهای راهپیمایی را با گام های استوار پیمودند و با حرکت از بیت تاریخی امام راحل به سمت میدان 15 خرداد، در این میدان تجمع کردند.

 راز ماندگاری انقلاب مردمی و مکتبی بودن آن است نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این راهپیمایی گفت:  راز ماندگاری انقلاب مردمی و مکتبی بودن آن است که باعث شده بعد از گذشت این سال ها با وجود تمام دشمنی ها پایدار و ماندگار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق اهالی خمین در یوم الله 22 بهمن با یار سفر کرده

تجدید میثاق اهالی خمین در یوم الله 22 بهمن با یار سفر کرده