مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-11سياسي

بزرگترین سرمایه نظام «مردم» هستند


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بزرگترین سرمایه نظام مردم هستند و مردم علیرغم همه سختی ها امروز در صحنه برای حمایت از انقلاب و ولایت حاضر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تهران در غرفه های فجر سلامت حضور یافت.

وی در مورد حضور پرشور و باشکوه مردم تهران اظهار کرد: بزرگترین سرمایه نظام، مردم هستند و مردم علیرغم همه سختی ها امروز در صحنه برای حمایت از انقلاب و ولایت حاضر شده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وزارت بهداشت مسئولیت گسترده و سنگینی بر دوش دارد، تصریح کرد: وضعیت جسمی و روحی مردم در ارتباط با وظایف وزارت بهداشت است و در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این حوزه ها در طول این 44 سال از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، رحیمی با اشاره به برپایی غرفه های بزرگ فجر سلامت در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: همکاران سخت کوش و تلاشگر ما در این غرفه ها خدمات پزشکی، درمانی و مشاوره ای به مردم شریف ارائه می کنند و دستاوردهایی نیز به نمایش گذاشته شده که بخش کوچکی از دستاوردهای حوزه سلامت کشور در طول این 44 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سرمایه نظام «مردم» هستند

بزرگترین سرمایه نظام «مردم» هستند