مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:012023-02-11سياسي

امام جمعه هشترود: خسارتی که پیروزی انقلاب به استکبار جهانی زد در تاریخ بی سابقه است


خسارتی که پیروزی انقلاب اسلامی ایران با پیروز شدنش در سال 1357 به استکبار جهانی زد در تاریخ بی سابقه بوده است چرا که همه منافع کشورهای جنایتکار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به یک باره قطع شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه هشترود گفت: خسارتی که پیروزی انقلاب اسلامی ایران با پیروز شدنش در سال 1357 به استکبار جهانی زد در تاریخ بی سابقه بوده است چرا که همه منافع کشورهای جنایتکار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به یک باره قطع شد.

حجت الاسلام حسن جعفریان در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در هشترود، خاطر نشان کرد: ایران یک کشور سرشار از منابع خدادادی است و ایرانی ها دارای اراده قاطع هستند و می توانند هر کاری را به سر انجام برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دشمن با تبلیغات دروغین خود می خواهد مردم را از نظام و انقلاب جدا کند اما ایرانی ها هوشیار هستند و به حقه های کثیف استکبار و اسراییل و نوکران حلقه به گوششان آشنایی دارند و فریب این کارها را نمی خورند.

وی اظهار کرد: دشمن به هیچ عنوان نمی تواند ملت بزرگ ایران را از نظام و رهبر جدا کند چرا که مردم و رهبری به همدیگر اعتقاد و اعتماد کامل دارند.

جعفریان ادامه داد: دولت باید در تامین معیشت مردم دقت داشته باشد و مشکلات مردم را به طور احسنت حل و فصل کنند و مجلس شورای اسلامی نیز باید قوانینی را وضع کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه هشترود: خسارتی که پیروزی انقلاب به استکبار جهانی زد در تاریخ بی سابقه است

امام جمعه هشترود: خسارتی که پیروزی انقلاب به استکبار جهانی زد در تاریخ بی سابقه است