مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-11سياسي

خروش مردم «قاره کوچک» در 44 سالگی انقلاب + عکس


مردم شهیدپرور شاهرود بار دیگر با حضور معنادار خود در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حمایت خود را از نظام و ولایت به رخ جهانیان کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، مردم شهیدپرور شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز بار دیگر با حضور معنادار خود در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حمایت خود را نظام، انقلاب و ولایت به رخ جهانیان کشیدند.

در این مراسم که از میدان جمهوری اسلامی تا میدان آزادی شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان این شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و شعارهایی در حمایت از انقلاب و ولایت سر دادند.

برپایی ایستگاه های مختلف به همت نهادهای مختلف مردمی و اداری و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، میز خدمت و مسابقه مترسک های استکباری در مسیر راهپیمایی هزاران نفری مردم انقلابی شاهرود انجام شد.

در این راهپیمایی آیت الله میرعمادی، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی با برشمردن برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر تداوم این انقلاب تا ظهور حضرت حجت (عج) با اتحاد و وحدت و تبعیت از ولایت و توکل بر خدا تأکید کرد و قطعنامه ای نیز قرائت شد که با تکبیر شرکت کنندگان همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم «قاره کوچک» در 44 سالگی انقلاب + عکس

خروش مردم «قاره کوچک» در 44 سالگی انقلاب + عکس