مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:462023-02-11سياسي

دشمن درمانده تر از همیشه/ انقلاب 57 نقشی ماندگار است


نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز به برکت حضور مردم در صحنه دشمن درمانده تر از همیشه است، گفت: - انقلاب 57 نقشی تا ابد ماندگار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور ظهر شنبه در سخنرانی پایان راهپیمایی 22 بهمن شهر سمنان ضمن بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که توانست بر سرنوشت خود حاکم شود، ا براز داشت: این قدرت ملتی که توانست به حکومت پهلوی خاتمه داده و جمهوری اسلامی را مستقر سازد لذا دشمن که منافع خود را در خطر دید کوشید تا با هر دسیسه به خواسته های شوم خود برسد.

وی ضمن بیان اینکه به برکت حضور همیشگی و هوشیاری مردم در صحنه همه این دسیسه ها نقش بر آب است، افزود: دشمن هیچ گاه نتوانسته در رسیدن به هدف خود پیروز شود امروز در چهل و چهارمین بهار انقلاب درمانده تر از همیشه است.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بابیان اینکه امروز یادآور روز آزادی ملت ایران است، ابراز داشت: مردم از همه نوع قشری در انقلاب سال 57 حضور یافته و با مشت های گره کرده خواستار استقرار جمهوری اسلامی و پایان حکومت پهلوی شدند.

آقاجانپور ضمن بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی امروز ایران از همه لحاظ در ابعاد جهانی می درخشد، تصریح کرد: در شرایطی که حتی کشورها سیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن درمانده تر از همیشه/ انقلاب 57 نقشی ماندگار است

دشمن درمانده تر از همیشه/ انقلاب 57 نقشی ماندگار است