مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:562023-02-11سياسي

پیام قدردانی فرمانده سپاه فجر از حضور مردم فارس در راهپیمایی 22 بهمن


فرمانده سپاه فجر،با صدور پیامی از شهروندان استان فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) به واسطه حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر،با صدور پیامی از شهروندان استان فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) به واسطه حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

سردار سرتیپ پاسدار، یدالله بوعلی طی پیامی با پرشور و پرمعنا دانستن حضور مردم در راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس و شهر شیراز، به این واسطه از مردم قدردانی و سپاسگزاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه فجر، در این پیام آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و ولایتمدار استان فارس سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی ، حضور بی دریغ و میلیونی شما، بندگان صالح خدا و انسان های آگاه و مؤمن که به خیابان ها آمدید، به جهان اعلام کرد که این ملت بزرگ از مسیر حق و حقانیت بازنخواهد گشت و پرچم بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و شهیدان قافله عشق را تا ابد در اهتزاز نگاه خواهد داشت .

خسته مباد گام های الهی و استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه ی نیاز، صحنه رویارویی با دشمنان و معاندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قدردانی فرمانده سپاه فجر از حضور مردم فارس در راهپیمایی 22 بهمن

پیام قدردانی فرمانده سپاه فجر از حضور مردم فارس در راهپیمایی 22 بهمن