مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-11سياسي

زمستان رفسنجان بهار شد/ 22 بهمن تماشاییِ دیار فاتحان اروند


مردم شهرستان رفسنجان با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با شهداء، امام راحل و رهبری بار دیگر شکوه اقتدار، همبستگی، بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

- ایسنا/کرمان مردم شهرستان رفسنجان با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با شهداء، امام راحل و رهبری بار دیگر شکوه اقتدار، همبستگی، بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بار دیگر با آمدن 22 بهمن، نسیم بهاری انقلاب در رفسنجان وزیدن گرفت و همگان شادمانه از فرارسیدن ماندگارترین روز انقلاب به خیابان ها آمده تا در کنار یکدیگر حماسه ای عاشقانه به عمق تاریخ رقم بزنند.

22 بهمن که فرا می رسد همه اختلاف سلیقه ها و جناح بازی و سیاسی کاری ها کنار می رود و گویی ملتی یکپارچه که آرمانی متعالی را هدف قرار داده اند در صحنه اند و در این روز دیگر زن و مرد، کودک و بزرگسال، دانشجو و دانش آموز، کارمند و رییس، مسئول و غیر مسئول یکی می شوند و شما دیگر هیچ فاصله و تفاوتی بین مردم نمی بینید و کلام همه فریاد خروشان امتی می شود که جهان را بیدار و دشمنان را به لرزه می اندازد.

امروز هزاران مشت گره کرده کوچک و بزرگ و فریاد انزجار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل قلب تاریخ را به تپش انداخت و گام های دشمن را برای مقابله با ایران اسلامی خسته تر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان رفسنجان بهار شد/ 22 بهمن تماشاییِ دیار فاتحان اروند

زمستان رفسنجان بهار شد/ 22 بهمن تماشاییِ دیار فاتحان اروند