مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-11سياسي

سفیر ایران در بغداد: نقشه های شوم دشمن نقش برآب خواهد شد


سفیر کشورمان در عراق در یک سخنرانی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: نقشه های شوم دشمن نقش برآب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در این سخنرانی خاطرنشان کرد که طی چند ماه اخیر تلاش ها و اتحادهای نانوشته بی شماری صورت گرفت تا دشمنان مرز و بوم مان، فوت یک بانوی ایرانی را دستمایه حملات و بغض های فروخفته خویش قرار دهند و در پی آشوب افکنی، بی ثباتی و بحران سازی در داخل ایران برآیند اما به یمن هوشیاری ملت بزرگ ایران، این نقشه شوم نیز نقش بر آب خواهد شد.

متن کامل سخنرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم میهمانان عالیقدر، سفرای گرامی، برادران و خواهران.

سلام علیکم و رحمت الله.

به یکایک شما خیر مقدم عرض می نمایم.

امروز گردهم آمده ایم تا چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند ملت ایران و انقلاب بزرگ اسلامی به رهبری امام خمینی را گرامی بداریم.

ملت ایران، مسیر پرفراز و نشیبی را پیموده تا از قید وابستگی رها شود و در نردبان ترقی و خودباوری، قدرتمند تر از همیشه ظاهر گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در بغداد: نقشه های شوم دشمن نقش برآب خواهد شد

سفیر ایران در بغداد: نقشه های شوم دشمن نقش برآب خواهد شد