مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:262023-02-11سياسي

مردم زاهدان امروز نشان دادند به اندیشه های انقلاب اسلامی وفادارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابراهیم عزیزی امروز در اجتماع راهپیمایی 22 بهمن زاهدان اظهارداشت: مردم مومن و غیور زاهدان امروز ثابت کردند که به اصول و اندیشه های انقلاب اسلامی پایدار و دژ خستگی ناپذیر انقلاب و نگاه سیاسی مبتنی بر اندیشه های دینی هستند.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی و بویژه سیستان و بلوچستان امروز مانند همیشه حماسه آفریدند و با این حضور حماسی ثابت کردند که با آرمان های امام، شهدا و بویژه شهدای امنیت همقدم هستند و دشمن در برابر این مردم دچار عجز و ناتوانی است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: شما مردم زاهدان به همه وابستگان مکتب بیگانه ثابت کردید که با همه وجود در تمامی صحنه ها بویژه این روز پر حماسه ثابت قدم هستید.

وی بیان کرد: امروز 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ملت رشید ایران اسلامی است که بدون شک این شجره طیبه انقلاب از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینی سیراب شده تا جاییکه امام می فرمایند انقلاب ما انقلاب نور بود.

عزیزی ادامه داد: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران در سحرگاه سال 57 به وقوع پیوست و مردم شریف و شیعه و سنی زاهدان بر این باور هستند که انقلاب اسلامی برای ادامه ارزش ها و تحول مبتنی بر اصول و احکام اسلام به پیروزی رسیده و بدون شک خار چشم دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زاهدان امروز نشان دادند به اندیشه های انقلاب اسلامی وفادارند

مردم زاهدان امروز نشان دادند به اندیشه های انقلاب اسلامی وفادارند