مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-11سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش عالی مایه مباهات است


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش عالی مایه مباهات و از افتخارات بزرگ ملی است.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، دکتر مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی دانشگاه تربت حیدریه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم برای حرکت پرشتاب در مسیر استفاده از دستاوردهای علمی برای پاسخ به نیازهای مردم و کشور گفت: تبیین دستاوردها و خدمات نظام وظیفه شرعی، ملی و اجتماعی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رفع مشکلات مالی دانشگاه ها در یک سال گذشته را از جمله فعالیت های خوب این وزارتخانه دانست و گفت: منابع مالی لازم برای شتاب بخشیدن به برنامه های توسعه دانشگاه ها با همکاری خوب مجلس شورای اسلامی تامین می شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت های مجلس شورای اسلامی از برنامه های این وزارتخانه، از روسای دانشگاه ها خواست ضمن تعامل نزدیک با نمایندگان در جهت کمک به توسعه مناطق مختلف کشور برنامه های عملی داشته باشند.

معاون وزیر علوم همچنین با اشاره به تلاش های دشمنان برای سو استفاده از فضای دانشگاه ها گفت: دشمن با دقت هر چه تمام تر اغتشاشات را طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش عالی مایه مباهات است

دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش عالی مایه مباهات است