مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-11سياسي

گنجینه های استخراج شده از دفاع مقدس سرمایه ملی ایران است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گنجینه های استخراج شده از دل دریای مواج دفاع مقدس امروز سرمایه ملی ایران و مایه افتخار و شرف در جهان است.

- خلخال - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گنجینه های استخراج شده از دل دریای مواج دفاع مقدس امروز سرمایه ملی ایران و مایه افتخار و شرف در جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر شنبه در جمع راهپیمایی کنندگان شهرستان خلخال اظهار کرد: دهه فجر یادآور درایت و تدبیر جهانی امام راحل در نجات ملت ایران از تحقیر و توهین چندین ساله است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل به ملت ایران عزت، اقتدار و صلابت بخشید، خاطرنشان کرد: امروز ما عزت، عظمت، اقتدار و هویت خود را مرهون شهدایی هستیم که در مکتب امام راحل و انقلاب اسلامی رشد و نمو یافته بودند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امام راحل را ابراهیم زمان اعلام کرد و گفت: امام خمینی (ره) ما را از تاریکی و ظلمت رها کرد و ایستادگی، استقلال و عزت را برای ما معنا کرد.

محمدی اصل 22 بهمن را روز ولادت امامت در کشور و روز امامت جهان اسلام دانست و تصریح کرد: حادثه 22 بهمن پیروی و اطاعت از فرامین نورانی، حکیمانه، هوشمندانه و دوراندیشی حضرت امام است که به تحقیر ملت ایران پایان داد و مردم ایران با تکیه بر ایثار، فداکاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجینه های استخراج شده از دفاع مقدس سرمایه ملی ایران است

گنجینه های استخراج شده از دفاع مقدس سرمایه ملی ایران است