مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-11سياسي

قدرت ایران آمریکا را عصبانی کرده است


قدرت افزاینده ایران در سال های اخیر آمریکا را به شدت عصبانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس محمدحسنی ظهر شنبه در آیین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اردبیل اظهار کرد: مردم مقاوم ایران امروز با راهپیمایی دشمن شکن خود ثابت کردند که جمهوری اسلامی ایران همچنان زنده و بالنده است و توطئه های دشمنان نتیجه معکوس برای ذلت آنها به همراه داشته است.

وی به سابقه پنج هزار ساله اردبیل و خدمات این خطه از کشورمان برای احیای فرهنگ شیعی و انسجام ایران اشاره کرد و گفت: اردبیل خواستگاه بزرگ مردانی همچون مقدس اردبیلی، موسوی اردبیلی، آیت الله مشکینی و مروج و ذاکر اهل بیت سلیم مؤذن زاده است.

رییس عقیدتی، سیاسی ارتش این استان را کانون پرورش سه هزار و 400 شهید دلاور و والامقام معرفی کرد و افزود: شهید مرحمت بالازاده، برزگر، یسری، غفور جدی و 48 شهید دوران انقلاب از برجستگی های عزتمند این دیار در وفاداری به انقلاب اسلامی و حیات طیبه جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمدحسنی حضور پرشور مردم این خطه را در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن بی نظیر توصیف کرد و ادامه داد: این حضور نشان از عمق ایمان مردم این دیار به امام، شهدا و انقلاب اسلامی است و همواره در دفاع از ارزش ها مردم این خطه در صحنه حاضر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت ایران آمریکا را عصبانی کرده است

قدرت ایران آمریکا را عصبانی کرده است