مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-11سياسي

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تاجیکستان + تصاویر


مراسم گرامیداشت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور جمع زیادی از مقامات بلندپایه سیاسی، پارلمانی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و رسانه ای تاجیکستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور وزیر انرژی و ذخایر آبی، معاون وزارت امور خارجه و مقامات سایر وزارتخانه ها و نهادهای دولتی، نمایندگان پارلمان، روسای احزاب، شخصیت های اجتماعی، علمی، فرهنگی و رسانه ای تاجیکستان و همچنین سفرا و دیپلمات های مقیم این کشور در محل سفارت ایران در شهر دوشنبه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرود ملی ایران و تاجیکستان نواخته شد و سپس محمدتقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان ضمن خوشامد گویی به میهمانان، در مورد انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن در زمینه های مختلف و همچنین روابط دوجانبه میان دو کشور دوست و برادر ایران و تاجیکستان به سخنرانی پرداخت.

سفیر ایران اظهار داشت: چهل و چهار سال پیش در چنین روزهایی یکی از مردمی ترین انقلاب های قرن بیستم به پیروزی رسید.

انقلابی که موفق شد به پشتوانه نقش و حضور مردم در عرصه اجتماعی و سیاسی کشور به رهبری امام خمینی (ره)، رژیم مستبد و وابسته به بیگانگان را سرنگون و نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تاجیکستان + تصاویر

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تاجیکستان + تصاویر