مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-11ورزشي

حماسه 22 بهمن سی سخت+فیلم و تصویر


مردم سی سخت مرکز شهرستان دنا در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده ای داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن با حضور پرشور مردم، مسئولین، دانش آموزان، ورزشکاران و دیگر نهادها با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

  این مراسم از فلکه الله شهر سی سخت شروع شد و راهپیمایان با سر دادن  شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آشوبگر و مرگ بر فتنه گر مسیر راه پیمایی را به سمت مسجد جامع طی کردند.

  این مراسم در محل مسجد جامع ابتدا با تلاوت کلام الله مجید شروع شد و پس از سرود جمهوری اسلامی برنامه های سخنرانی و جشن سرود زینت بخش این جشن شد.

درخشان زاده فرماندار دنا در این مراسم گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست های خالی و عزمی راسخ، کاخ های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را در هم کوبید و با مشت های گره کرده تا ثبت پیروزی انقلاب ایستادگی کرد، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)،با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران زمین برای تحقق آرمان هایشان با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 22 بهمن سی سخت+فیلم و تصویر

حماسه 22 بهمن سی سخت+فیلم و تصویر