مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-11اقتصادي

توانمندسازی توان داخلی با حمایت بانک ایران زمین


بانک ایران زمین با ارائه خدمات متنوع در زمینه صدور انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی ریالی توانسته گام های بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک یکی از مسائلی بیش از گذشته مورد توجه بوده موضوع حمایت از صنایع در جهت ارتقای دانش و توان داخلی بوده است تا جاییکه علاوه بر حوزه های مختلف بانک های کشور در همین راستا پیشگام بوده و مدام در تلاش بودند که با ارائه تسهیلات گوناگون گره گشای بخش کلیدی صنایع باشند.

براساس این گزارش استفاده از تولیدات داخلی، افزایش تولید و توسعه صادرات کالا و خدمات، تحقق رشد اقتصادی متناسب با اهداف چشم انداز، ایجاد اشتغال مولد و کاهش نرخ بیکاری، فراهم کردن زمینه های لازم برای تحقق رقابت پذیری کالا ها و خدمات کشور در سطح بازار های داخلی، تلاش برای دستیابی به اقتصاد متنوع و متکی بر منابع دانش و آگاهی، سرمایه انسانی و فناوری نوین، پشتیبانی از کار آفرینی، نوآوری و استعداد های فنی و پژوهشی، توسعه روستاها، هم افزایی و گسترش فعالیت های اقتصادی در زمینه هایی که دارای مزیت نسبی هستند، که بانک های کشور به ویژه بانک ایران زمین توجه داشتند.

همچنین با توجه به ظرفیت بالای بنگاه های کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال در کشور، رویکرد مجموعه نظام بانکی در راستای حصول به اهداف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی توان داخلی با حمایت بانک ایران زمین

توانمندسازی توان داخلی با حمایت بانک ایران زمین