مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-11سياسي

حضور مردم در یوم الله 22 بهمن تداوم بخش مسیر عظمت ایران است


مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید عهد با آرمان های امام راحل، تداوم بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی است.

- مجتبی آمرکاشی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر کرج اظهار کرد: یوم الله 22 بهمن همه ساله یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و بزرگداشت آن صیانت از خون پاک هزاران شهید و تکریم تلاش ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند.

وی ادامه داد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خداوند متعال را شاکریم که به برکت همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بنیان گذاری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مقتدرانه امام خامنه ای (مدظله العالی)، ایران اسلامی همچنان مسیر عزت و اقتدار خود به سمت آرمان های انقلابی و آینده ای آباد استمرار می بخشد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید عهد با آرمان های پرافتخار امام راحل و شهدای انقلاب، تداوم بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی است.

ی تصریح کرد: در حالی که دشمنان با تلاش بی وقفه، تزلزل نظام جمهوری اسلامی و استقلال و عزت کشور را هدف قرار داده اند، همواره حضور همیشه در صحنه مردم عزیز ایران اسلامی نقشه بدخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در یوم الله 22 بهمن تداوم بخش مسیر عظمت ایران است

حضور مردم در یوم الله 22 بهمن تداوم بخش مسیر عظمت ایران است