مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-11سياسي

مردم ایران اسلامی پای انقلاب ایستاده اند


نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم پای انقلاب ایستاده اند و هرکس بخواهد مقابل مردم بایستد را از بین می بریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جواد نیک بین ظهر شنبه در راهپیمایی با شکوه مردم شهرستان کاشمر در امام زاده سید حمزه (ع) با بیان اینکه مردم پای انقلاب ایستاده اند و هرکس بخواهد مقابل مردم بایستد را از بین می بریم اظهار کرد: گرچه ملت ایران همچون رهبرشان اهل بخشش است ولی در برابر کسانی که فتنه می کنند و مقابل ملت و امام می ایستند جواب دندان شکنی می دهند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران در کولاک و بوران در سرما و برف و باران همیشه در صحنه هستند و این بار اقصی نقاط کشور حضور بی نظیر خود را در سالروز دوباره استقلال جمهوری اسلامی ایران جشن گرفتند.

وی بیان کرد: 22 بهمن سال 1401 اگر مهم تر از 22 بهمن 57 نباشد کمتر نیست چون در چله دوم انقلاب همانطور که قرار شد لانه جاسوسی را در سال 1357 تسخیر کنیم، امروز با حضور مردم، افکار جاسوسانه دشمن ها و آدم هایی که وطن فروش بودند و به پرچم ایران در جاهای مختلف اهانت کردند، با این حضور آنها را سنگ کوب کردیم و همچون گذشته مردم ایران امروز نیز قهرمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران اسلامی پای انقلاب ایستاده اند

مردم ایران اسلامی پای انقلاب ایستاده اند