مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-11سياسي

راهپیمایی 22 بهمن شهر کمالشهر به یاد شهید عجمیان


مردم شهر کمالشهر به یاد شهید عجمیان حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راهپیمایی روز 22 بهمن از میدان شهرداری شهر کمالشهر شهرستان کرج با شعار مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل و آمریکا آغاز شد و مسیر راهپیمایی تا محل مصلای نمازجمعه واقع در خیابان ولیعصر شمالی این شهر ادامه یافت، حجت الاسلام علی اکبر وثوقی، امام جمعه کمالشهر، سعید بهرامی، شورای فرهنگی شهرداری کمالشهر و حجت الاسلام هادی بهلولی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کمالشهر نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی راست روش، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز، در این مراسم به تبیین قیام عاشورای حسینی پرداخت و گفت: رمز توفیق حرکت های انقلابی و جنبش های جهادگرانه مردم متدین در استقامت و پایداری و تربیت نسلی ولایتمدار است.

وی افزود: امام راحل برای تشکیل حکومت اسلامی و انقلاب ایران با اخلاص و توکل به خدا و همراهی مردم پا در میدان مجاهدت گذاشت و با رمز لبیک یا حسین (ع) و بهره گیری از آموزه های دینی و قرآنی این جنبش را رقم زد و به پیروزی رساند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز، با بیان این مطلب شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی یکی از دستاوردهای آرمانی و ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است، اظهارکرد: اسلام و انقلاب اسلامی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن شهر کمالشهر به یاد شهید عجمیان

راهپیمایی 22 بهمن شهر کمالشهر به یاد شهید عجمیان