مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:012023-02-11سياسي

پاکسازی معابر غربی پایتخت بلافاصله بعد از مراسم 22 بهمن


شهردار منطقه9 از پاکسازی معابر غربی پایتخت بلافاصله بعد از مراسم 22 بهمن خبر داد.

- خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: برگزاری مراسم 22 بهمن امسال برای ما در شهرداری منطقه 9 تجربه ای متفاوت ، خاص و زیبا بود؛ تجربه ای که می تواند جلوه نوین و موفقی را از مدیریت یک جشن ملی به نمایش بگذارد.

وی حضور آحاد مردم در جشن ملی انقلاب اسلامی را معنادار خواند و گفت: حضور منظم، مستمر و پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشانه ای از وحدت ملی و تجدید بیعت با شهدا، امام شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است.

شهردار منطقه9 در ادامه با اشاره به محوریت میدان و برج آزادی افزود: مراسم نورافشانی، اجرای ویدیومپینگ و آتش بازی از جمله رخدادهای زیبایی بود که با هماهنگی و تلاش های مجموعه شهری در فضایی زیبا برگزار شد.

مرتضوی به هماهنگی ستادی و اجرایی حوزه های مختلف شهرداری و سایر نهادهای خدمات رسان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و هم افزایی مجموعه نیروهای شهری، نظامی، انتظامی، امنیتی و خدمات رسان توانستیم از چهل و چهارمین آزمون جشن ملی انقلاب سر بلند بیرون بیاییم و به این خدمت افتخار می کنیم.

همبستگی ملی؛ سرمایه انقلاب اسلامی وی این حضور را بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: به برکت پشتیبانی مردم و همبستگی ملی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی معابر غربی پایتخت بلافاصله بعد از مراسم 22 بهمن

پاکسازی معابر غربی پایتخت بلافاصله بعد از مراسم 22 بهمن