مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-11سياسي

22 بهمن تماشایی نگارستان ایران/ همه آمده بودند


مردم غیور نگارستان ایران پس از 44 سال ببار دیگر به خیابان ها آمدند و با شعار جانم فدای رهبر، عشق و ارادت خود را به رهبر انقلاب فریاد زدند.

- ایسنا/گلستان مردم غیور نگارستان ایران پس از 44 سسال ببار دیگر به خیابان ها آمدند و با شعار جانم فدای رهبر، عشق و ارادت خود را به رهبر انقلاب فریاد زدند.

راهپیمایی یوم الله بهمن امسال در گلستان بسیار پرشورتر از سال های قبل برگزار شد، سیل عظیم شرکت کنندگان مردمی به حدی بود که انتهای جمعیت دیده نمی شد.

از همان لحظات ابتدایی مراسم شور و شوق عجیبی در سیمای شرکت کنندگان موج می زد، ابتدا و انتهای مراسم نداشت در تمام مدت برگزاری مراسم، شرکت کنندگان با شعار های الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسراییل اعتراض خود را از دخالت های بی جای کشورهای مستبد در امور داخلی کشور و هدایت اغتشاشگران فریاد زدند.

عشق به رهبری و اعلام حمایت از ولایت فقیه مثل هر سال و مثل همه ملت ایران بر زبان گلستانی ها جاری بود، پیر و جوان همه با ندای جانم فدای رهبر، عشق و ارادت خود را از رهبری فریادمی زندند.

استان گلستان، نگارستان زیبای ایران زمین، مجموعه ای از اقوام مختلف اعم از کرد، ترک، لر، سیستانی، بلوچ، ترکمن و فارس را در دل خود جای داده است حضور سبز و پرشور مردم در استانی نظیر گلستان گواه محکمی است که مردم همه ایران عاشق نظام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن تماشایی نگارستان ایران/ همه آمده بودند

22 بهمن تماشایی نگارستان ایران/ همه آمده بودند