مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-11ورزشي

راهپیمایی 22 بهمن امسال تحقق وحدت ملی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تحقق وحدت ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم افروغ ظهر شنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن بندر سیراف اظهار داشت: آنچه امروز در جشن 44 سالگی انقلاب از گوشه گوشه مملکت به گوش می رسد تحقق وحدت ملی است؛ اتحادی که شما نیز نمونه آن را در سیراف عرضه کردید.

وی افزود: امروز ما مسیر پایان دادن به ظلم در عالم را دنبال می کنیم مایی که مدعی تحقق عدالتیم، نقش خودمان را مبارزه با مستکبرین و ظالمان عالم تصور کرده ایم، آنچه که در این 44 سال عزت، افتخار، پایداری و پایمردی به جهانیان ثابت شد سازش ناپذیری انقلابیون این عصر با فرعونیان زمانه است و این مسیر نورانی و متعالی جهت حرکت ماست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برادران عزیز و خواهران گرانقدر، مردم غیور بندر سیراف، ثمری که امروز برای ما از مبارزه با ظالمان و نصرت رسانی به مستضعفان عالم حاصل شده و مشهود است، تحقق ایران قوی در عرصه های مختلف علم، صنعت، ورزش و … بوده است.

افروغ گفت: این را باید به دشمنان این سرزمین بگوییم به کسانی که سال هاست به دنبال این هستند با دسیسه خودشان بتوانند خدشه ای به وحدت ملی وارد کنند اما مردم هوشیار و آگاه ایران هربار تهدیدها و فتنه ها را به فرصت تبدیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن امسال تحقق وحدت ملی است

راهپیمایی 22 بهمن امسال تحقق وحدت ملی است