مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-11سياسي

تلاش چندماهه دشمنان برای تجزیه ایران شکست خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اهواز بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمود خوزستان دین خود به اسلام را ادا کرد؛ - شهردار تهران گفت: تلاش های چند ماهه دشمنان در ایران برای تجزیه طلبی و جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی با شکست مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اهواز بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمود خوزستان دین خود به اسلام را ادا کرد؛ این افق و قله ای است که همه مردم خوزستان به آن افتخار می کنند.

وی افزود: روزی که دشمن بعثی چشم طمع به ایران و انقلاب داشت و خوزستان را مورد تجاوز قرار داد، این ملت محبوب و قومیت های مختلف خوزستان بر دهان دشمن زدند.

شهردار تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، ادامه داد: تلاش های چند ماهه دشمنان در ایران اسلامی برای تجزیه طلبی، جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و ادامه خدمت به مردم با شکست مواجه شد.

زاکانی گفت: امروز می بینیم پس از گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی باز هم دشمنان دست به دست هم دادند، قرآن آتش می زدند و می خواهند سپاه قهرمان را تروریسم اعلام کنند، این در حالی است که خود آن ها تروریسم و منشأ همه خشونت ها در سراسر جهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش چندماهه دشمنان برای تجزیه ایران شکست خورد

تلاش چندماهه دشمنان برای تجزیه ایران شکست خورد