مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-11سياسي

از مانور قایق های صیادی تا راهپیمایی در میان برف و بوران


راهپیمایی گسترده و مردمی 22 بهمن ماه در سراسر ایران اسلامی جلوه هایی از حضور و شعور مردم را به همراه داشت و بار دیگر مردم جشن انقلاب اسلامی را با اشتیاق برپا کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه 1401 بار دیگر جلوه های از شور و شعور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

شرکت دهه هشتادی و نودی ها در این راهپیمایی و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در شهرها و روستاهای مختلف قابل توجه بود.

مردم از اقوام مختلف از شمالی ترین نقطه کشور تا جنوبی ترین شهرها و روستاها امروز به میدان آمدند و نشان دادند با درایت و بصیرت بالا پیرو رهبر انقلاب هستند و در مسیر توسعه و آبادانی ایران گام برمی دارند.

حضور مردم با جلوه هایی زیبا از حضور و همراهی همراه بود که در زیر مشاهده می کنید.

اهتزار پرچم صد متری ایران در تبریز آذربایجان شرقی هم پا با مردم سراسر ایران صبح امروز را انقلابی تر کرد و با حضور پرشور در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، این روز را جشن گرفتند.

میدان نماز، میعادگاه دوستداران انقلاب و کشور اسلامی بود و از همان ساعات اولیه صبح جمع گسترده ای از مردم در این میدان گردهم آمدند تا با آغاز راهپیمایی، با مشت های گره کرده به میدان بیایند و دوباره رؤیای شیرین معاندان و دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مانور قایق های صیادی تا راهپیمایی در میان برف و بوران

از مانور قایق های صیادی تا راهپیمایی در میان برف و بوران