مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:312023-02-11اجتماعي

جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال یکطرفه شد/ ترافیک پرحجم در بازگشت از شمال


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از یک طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

- سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش حجم ترافیک در مسیر بازگشت از استان های شمالی گفت: برابر تصمیم پلیس راه تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر شمال به جنوب به شکل یکطرفه انجام می شود.

همچنین تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران - شمال نیز تنها در مسیر شمال به جنوب انجام شده و اجازه تردد به خودروها از مسیر جنوب به شمال این محور داده نمی شود.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس در محدوده های میانگ تا مجلار، دزدبند تا انارک و سیاه بیشه و خرگوش دره نیمه سنگین و در طول محور پرحجم اما روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اضافه کرد: ترافیک در محور هراز محدوده های بایجان و پیست آبعلی، محور فیروزکوه در محدوده پل سفید و آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود نیز پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته وی وضعیت مشابه در آزادراه قزوین – کرج محدوده های پایانه شهید کلانتری و پل فردیس نیز گزارش شده و در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال یکطرفه شد/ ترافیک پرحجم در بازگشت از شمال

جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال یکطرفه شد/ ترافیک پرحجم در بازگشت از شمال