مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:562023-02-11سياسي

تیری که کودکان خرم آبادی بر قلب دشمنان ایران نشاندند+فیلم و عکس


خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد؛  امروز بیست و دوم بهمن 1401 ملت ایران تجلی دوباره ای از شکوه و عظمت سال 57 را به رخ جهانیان کشیدند، مردم لرستان همچون دیگر نقاط کشور از زن و مرد، پیر و جوان به صحنه آمدند و با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.

  با اینکه در خرم آباد آغاز راهپیمایی از ساعت 10 صبح اعلام شده بود، اما مردم این شهرستان با شوق و اشتیاقی وصف ناشدنی زودتر از وقت قرار سر قرار عاشقی خود رسیدند و صحنه هایی از افتخار و غرور را رقم زدند.

جای جای این شهر ولایتمدار و شهیدپرور پر است از نشان عزت و افتخار، پر است از نشان ایمان و آزادگی و اکنون مردم خرم آباد آمدند تا ضمن تجدید میثاق با امام و رهبری، بعه دشمنان نشان دهند که ملت سرافراز جمهوری اسلامی همواره تا پای جان پای این نظام و انقلاب خواهد ایستاد.

  اگرچه مردم لرستان همچون دیگر استان های کشور 2 سالی را به دلیل شیوع کرونا 22 بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در خانه ها جشن می گرفتند، اما امسال آن هم با وجود کارشکنی ها و تبلیغات رسانه ای دشمنان، با حضور باعظمت و گسترده خود نشان دادند که ملت ایران همین جمعیت مدافع انقلاب است نه آن اندک افرادی که با آشوب در دل خیابان ها آمده و با پروژه کشته سازی و بی اعتمادسازی سعی در ایجاد خلل در وحدت و اقتدار مردم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیری که کودکان خرم آبادی بر قلب دشمنان ایران نشاندند+فیلم و عکس

تیری که کودکان خرم آبادی بر قلب دشمنان ایران نشاندند+فیلم و عکس