مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-11سياسي

روایتی از جشن 44 سالگی انقلاب در قزوین/ همه به عشق ایران آمدند


با وجود بارش برف طی روزهای گذشته در نقاط مختلف استان قزوین و برودت هوا، مردم با نفس گرم خود برای جشن انقلاب به میدان آمدند و با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دلدادگی خود به نظام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، 44 سال از روزی که انقلاب اسلامی ملت ایران با راهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، گذشت و مردم در برهه های مختلف نشان دادند علیرغم تمام فراز و نشیب ها، پای عزت و سربلندی این آب و خاک ایستادند و همچنان خواهند ایستاد.

ایران اسلامی در این چند دهه به واسطه همراهی و حمایت ملت، گردنه های بسیاری را پشت سر گذاشته و جوانان ایرانی نیز در سایه امنیت و یکپارچگی توانسته اند، در مسیر دستیابی به توفیقات ملی و بین المللی گام بردارند.

موضوعی که برای دشمنان قابل تحمل نبوده و نیست و برای توقف این روند و جلوگیری از حرکت رو به جلوی ایران قوی و مستقل، به هر کار و توطئه ای امید بستند.

بر این اساس نیز راهپیمایی 22 بهمن از این جهت که بدخواهان کشورمان طی ماه های اخیر تمام توان خود را برای آسیب زدن به ایران و ایرانی به کار گرفتند، اهمیت دوچندانی پیدا کرده بود.

تا پای جان برای ایران امسال با وجود سرمای شدید، برخی از مردم زودتر از ساعت اعلام شده در وعده گاه یوم الله 22 بهمن حضور یافتند و برخی نیز رفته رفته به جمع راهیپمایان می پیوستند تا اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از جشن 44 سالگی انقلاب در قزوین/ همه به عشق ایران آمدند

روایتی از جشن 44 سالگی انقلاب در قزوین/ همه به عشق ایران آمدند