مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-11سياسي

کتاب «شهید دریابان غلامعلی بایندر» در سنندج رونمایی شد


کتاب «شهید دریابان غلامعلی بایندر» با حضور امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران در سنندج رونمایی شد.

- سنندج- کتاب شهید دریابان غلامعلی بایندر با حضور امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران در سنندج رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه شهید دریابان غلامعلی بایندر اولین فرمانده نیروی دریایی نوین ایران و از شهدای کشور در مقابل استعمارگران انگلیسی، روز شنبه در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج و با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سنندج برگزار شد.

امیر رحمت پور فرمانده لشکر عملیاتی 28 پیاده کردستان در این مراسم اظهار کرد: خانواده بایندر خدمات ارزنده به امنیت و عزت کشورمان در قرن معاصر ارائه کرده اند.

وی افزود: شهیدان غلامعلی و یدالله بایندر یکی فرماندهی نیروی دریایی در جنوب و دیگری در شمال را برعهده داشتند و همگام تجاوز نیروهای متفقین به مرزهای شمالی و جنوبی کشور و در حالی که دولت تسلیم شده بود این دو بزرگوار در مقابل متجاوزان مقاومت کردند و به شهادت رسیدند.

امیر رحمت پور خاطرنشان کرد: کردستانی ها در طول تاریخ هزاران شهید را برای دفاع از ایران تقدیم کرده اند که شهیدان بایندر نمونه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شهید دریابان غلامعلی بایندر» در سنندج رونمایی شد

کتاب «شهید دریابان غلامعلی بایندر» در سنندج رونمایی شد