مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-11سياسي

تاریخ سازی مردم خراسان رضوی در جشن انقلاب


راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز با حضور گسترده مردم خراسان رضوی به شکلی کم نظیر برگزار شد و مردم دیار خراسان بازهم تاریخ ساز شدند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، فاطمه بیرجندی: روزهای تقویم سپری شد و بار دیگر 22 بهمن را نشان داد، روزی که در ذهن تمام ایرانیان حتی آزادی خواهان سراسر دنیا روزی پرمعناست؛ روزی که بزرگترین انقلاب قرن را رقم زد و معادلات جهانی را تحت تأثیر قرار داد.

هرساله مردم انقلاب ایران اسلامی در این روز جشن استقلال و آزادی خود را برپا می کنند اما امسال این راهپیمایی رنگ و بویی متفاوت به خود گرفته بود؛ آشوب و ایجاد ناامنی در کشور و موج سنگین عملیات روانی بدخواهان ایران اسلامی و رسانه های ایران ستیز در ماه های اخیر، اهمیتی دوچندان به این روز تاریخی بخشید.

کسانی که آرزوی تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی را در سر می پروراندند، چشم به 22 بهمن 1401 دوختند اما اتفاق تکراری هرساله برایشان تکرار شد، حضوری باشکوه از سوی مردم ایران و ناامیدی همیشگی برای آنان رقم خورد.

مردم خراسان رضوی از لحظات ابتدایی آغاز جشن انقلاب خود را به میعادگاه های راهپیمایی رساندند و در صفوف متراکم، دوشادوش هم از هر قوم و مذهب، بیزاری خود از دشمنان این ملت را فریاد زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی مردم خراسان رضوی در جشن انقلاب

تاریخ سازی مردم خراسان رضوی در جشن انقلاب