مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-11اقتصادي

63 درصد واحدهای روستایی اردبیل مقاوم سازی شده است


معاون امور بازسازی و بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن اردبیل گفت: براساس سرشماری رسمی واحدهای روستایی تاکنون 63 درصد واحدهای روستایی اردبیل مقاوم سازی و بهسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین فضلعلی زاده بعدازظهر شنبه در بازدید از طرح های اجرایی بنیاد مسکن در روستاهای اردبیل با اشاره به آغاز مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی از سال 84 اظهار کرد: بر اساس سرشماری رسمی واحدهای روستایی اردبیل نزدیک به 63 درصد واحدهای روستایی مقاوم سازی و بهسازی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از آغاز اجرای طرح علاوه بر مقاوم سازی و نوسازی رسیدگی به وضعیت معیشت، بهداشت، فرهنگی نیز بوده است، گفت: در طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی اولین مرحله استفاده از مهندسان که دارای پروانه نظام مهندسی هستند، استفاده شده است.

معاون امور بازسازی و بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن اردبیل از ایجاد دفاتر مهندسان دارای پروانه در مناطق روستایی خبر داد و گفت: مهندسان با نظارت و ساماندهی دقیق در اجرای طرح مقاوم سازی روستایی یاریگر ما هستند و در این زمینه سعی و تلاش بر این است تا اقدامات لازم انجام شود.

فضلعلی زاده با بیان اینکه توانستیم با مشارکت بانک ها اکثر تسهیلات را با ضمانت نامه زنجیره ای پرداخت کنیم و پرداختی بانک ها بر اساس پیشرفت کار انجام می شود، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 درصد واحدهای روستایی اردبیل مقاوم سازی شده است

63 درصد واحدهای روستایی اردبیل مقاوم سازی شده است