مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-11سياسي

نظام فکری امپریالیستی غرب مقابل مردم ایران قدرت ایستادگی ندارند


امام جمعه آمل با قدردانی صمیمانه از مردم شریف ایران اسلامی در خلق حماسه ‎ای دیگر در 22 بهمن، گفت: نظام فکری امپریالیستی غرب مقابل مردم ایران توان و قدرت ایستادگی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان امروز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بین مردم دیار هزار سنگر، اظهار کرد: از حضور حماسی، انقلابی و بی ‎نظیر مردان، زنان و اقشار مختلف مردم آمل برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و جشن 44 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری دارم.

وی با اشاره به اینکه مردم کشورمان همیشه پای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام با قدرت ایستاده اند، افزود: حضور حماسی مردم در سرمای هوای زمستان مشت محکم دیگر بر دهان استکبار و سیلی سرخی بر صورت یاوه گویان بیگانه غربی است.

امام جمعه آمل با بیان اینکه مردم ایران عزیز پرچمی که در 22 بهمن به اهتزار درآوردند را به هیچ وجه به زمین نمی‎گذارند تا این پرچم مقتدر به ظهور امام زمان(عج) ختم شود، تصریح کرد: حضور مردم همیشه حماسی و انقلابی است و این بار پرشورتر آمدند، همه آمدند تا مقابل استکبار خط بطلان باشند البته خطای راهبردی استکبار این است که کور و کر هستند و این جمعیت و شکوه را نمی‎بینند پس با افراد کور و کر که هیچ درک از این اقتدار و صلابت ندارند کاری نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام فکری امپریالیستی غرب مقابل مردم ایران قدرت ایستادگی ندارند

نظام فکری امپریالیستی غرب مقابل مردم ایران قدرت ایستادگی ندارند