مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-11سياسي

پیام های تبریک «پاشینیان» به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ایران


نخست وزیر ارمنستان امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام های تبریکی را خطاب به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آرمن پرس، نخست وزیر ارمنستان نیکول پاشینیان امروز شنبه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام های تبریکی به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.

بر اساس اعلام دفتر نخست وزیر ارمنستان، در متن یکی از این پیام ها خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آمده است: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما تبریک می گویم.

روابط گرم و دوستانه ارمنستان و ایران با ریشه های چند صد ساله، تاریخ و سنت غنی برای دو کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیش از 3 دهه از برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران می گذرد که در این مدت شاهد همکاری های دوجانبه مستمر و محکم بوده ایم.

پیام مذکور خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه می افزاید: من اطمینان دارم که روابط دوستانه ارمنستان و ایران که در فضای احترام و اعتماد متقابل شکل گرفته است، دستاوردهای بزرگ تری را در آینده به نفع مردم 2 کشور به ثبت خواهد رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تبریک «پاشینیان» به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ایران

پیام های تبریک «پاشینیان» به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ایران