مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-11سياسي

جشن انقلاب اسلامی در کرمانشاه رنگ و بوی تاریخی داشت


چهل و چهارمین جشن انقلاب اسلامی در کرمانشاه با رنگ و بویی از اوایل انقلاب و ورق خوردن صفحات تاریخ برپا شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: عزت و اتحاد ملی رمزی موفقیت آمیز که پس از گذشت 44 سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز پا برجاست و مردم را هر سال در 22 بهمن ماه به خیابان هایی می کشاند و با همدلی و همراهی جهانیان را مات و مبهوت می کند.

انقلاب اسلامی ایران امروز در 44 سالگی خود با پشت سر گذاشت وقایع بسیار در کوچه و خیابان ها چشن گرفت و بار دیگر تمامی مردم از سرتاسر این مرز و بوم را گرد هم جمع کرد تا با تجدید میثاق با آرمان ها نفسی تازه کند.

تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد که 44 سال پیش در 22 بهمن ماه مردمانی عزم بر تغییر سرنوشت خود کردند و پس از 44 سال همانند نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی خیابان ها به بوی گلاب و اسپند معطر و به پرچم ایران و عکس امام راحل مزین شده است.

22 بهمن ماه به عنوان تاریخ سازترین روز برای مردم، مقدس بوده و هرسال برای تجدید بیعت خود با ولی و فقیه و نشان دادن ارادت خود نسبت به ارزش ها و آرمان های این انقلاب با شعارهای کوبنده در خیابان ها گرد هم جمع شوند.

استان کرمانشاه با وجود چشیدن طعم تلخ بسیاری از مشکلات از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و درگیری های مرزی اما خالصانه پای رهبر، انقلاب و ارزش های آن مانده و یاور و پشتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن انقلاب اسلامی در کرمانشاه رنگ و بوی تاریخی داشت

جشن انقلاب اسلامی در کرمانشاه رنگ و بوی تاریخی داشت