مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-11سياسي

سه هزار کارگاه و کارخانه در دولت سیزدهم احیا شده است


در دولت سیزدهم بالغ بر سه هزار کارگاه، کارخانه و مرکز تولیدی که تعطیل و نیمه تعطیل بوده، احیاء شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی عصر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: انگیزه فوق العاده ای برای حضور در خراسان جنوبی و ابراز ارادت به علما و مردم این دیار داشتم.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس جمهور درباره پروژه های انجام شده در خراسان جنوبی طی ایام دهه فجر بیان کرد: در یک سال و نیم گذشته دولت نشان داده که عزم او برای خدمت رسانی به مردم جزم است.

همگرایی مطلوب ببین قوای سه گانه حسینی با تأکید به همراهی خوب دولت و مجلس و به ویژه نمایندگان مردم خراسان جنوبی ادامه داد: همگرایی خوبی بین قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم وجود دارد.

وی بیان کرد: در خراسان جنوبی با محوریت آیت الله عبادی فضای بسیار خوبی از حیث کار و تلاش و فعالیت وجود دارد که این مسئله به مردم نیز دلگرمی می دهد.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: از دیرباز نیز علما و بزرگان محور هر شهر و منطقه بودند که زمینه انسجام را در آن خطه به وجود می آوردند.

حسینی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: این موضوعات نشان می دهد که مردم از اصل نظام و انقلاب حمایت کرده و این راهپیمایی بزرگ را به یک رزمایش و مانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار کارگاه و کارخانه در دولت سیزدهم احیا شده است

سه هزار کارگاه و کارخانه در دولت سیزدهم احیا شده است