مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-11اقتصادي

مجموعه واگن سازی پارس نماد کارآمدی و توسعه صنعت است


در مجموعه واگن سازی پارس، کارآمدی و توسعه صنعت ریلی متبلور شده است تا محصولات ویژه با فناوری های پایه بالا را در صنعت واگن سازی و تولید لوکوموتیو آماده کنند که در این حوزه نیز بی نظیر هستند.

- ایسنا/مرکزی معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: در مجموعه واگن سازی پارس، کارآمدی و توسعه صنعت ریلی متبلور شده است تا محصولات ویژه با فناوری های پایه بالا را در صنعت واگن سازی و تولید لوکوموتیو آماده کنند که در این حوزه نیز بی نظیر هستند.

محمد منصوری 22 بهمن در آیین رونمایی از اولین سری واگن های مسافری 5 ستاره و واگن های 26 متری حمل کانتینر در واگن پارس اراک اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز حضوری بی نظیر و نقطه عطفی در مراسم های مشابه بود که چشم فتنه را کور می کند و تعلق خاطر و دلبستگی و تعلق عمیق و باور مردم به آرمان های انقلاب را تداعی می کند.

وی افزود: همچنین امروز بخشی از پروژه های استان مرکزی رونمایی و افتتاح شد، در ایام دهه فجر پروژه های خوبی در سطح کشور آماده بهره برداری شد.

معاون اجرایی رییس جمهوری تصریح کرد: در دهه فجر امسال بیش از 280 هزار میلیارد تومان اعتبارات داخلی و 8 ونیم میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی برای پروژه ها هزینه و آماده افتتاح شدند که از دهه فجر وارد فرآیند خدمت رسانی به مردم می شوند که سهم استان مرکزی از این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه واگن سازی پارس نماد کارآمدی و توسعه صنعت است

مجموعه واگن سازی پارس نماد کارآمدی و توسعه صنعت است