مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-11سياسي

کتاب «غلامعلی بایندر» رونمایی شد


کتاب «غلامعلی بایندر» نوشته محمد مریوانی با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران امروز، 22 بهمن در محل سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی شد.

- ایسنا/کردستان کتاب غلامعلی بایندر نوشته محمد مریوانی با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران امروز، 22 بهمن در محل سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی شد.

امیر دریادار شهرام ایرانی امروز، 22 بهمن در آیین رونمایی از کتاب غلامعلی بایندر نوشته محمد مریوانی، گفت: نیروی دریایی امروز با بهره مندی از توان و دانش داخلی و بهترین تجهیزات نظامی در کنار تأمین امنیت کشور حافظ امنیت اقتصاد کشور نیز است.

وی به دستاوردهای بزرگ این نیرو اشاره کرد و افزود : ورود به دورترین دریاهای جهان و تأمین امنیت محموله های دریایی صادراتی و وارداتی کشور از مبدأ تا مقصد و بر افراشتن پرچم پر افتخار کشور و نظام حاصل از خود گذشتگی فرزندان برومند نیروی دریایی این سرزمین می باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دسترسی به دریا را از مهم ترین عوامل توسعه کشورها دانست و تأکید کرد: امروز ما با بهره مندی از این پتانسیل در شمال و جنوب و با امنیت کامل با دیگر کشورهای جهان مبادله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «غلامعلی بایندر» رونمایی شد

کتاب «غلامعلی بایندر» رونمایی شد