مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-11اقتصادي

اشتغال 1144 گلستانی با اعطای تسهیلات بانک صنعت ومعدن به واحدهای تولیدی


مدیر بانک صنعت و معدن گلستان از اعطای تسهیلات به 20 واحد تولیدی بزرگ در سطح استان خبر داد و گفت: پس از تکمیل و بهره برداری از این واحدها برای هزار و 144 گلستانی شغل ایجاد شده است.

- ایسنا/گلستان مدیر بانک صنعت و معدن گلستان از اعطای تسهیلات به 20 واحد تولیدی بزرگ در سطح استان خبر داد و گفت: پس از تکمیل و بهره برداری از این واحدها برای هزار و 144 گلستانی شغل ایجاد شده است.

علیرضا محبی عصر امروز جمعه 22 بهمن 1401 در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی توسعه ای و در راستای انجام مأموریت های خود نسبت به اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی همزمان با اقصی نقاط کشور در استان گلستان اقدام نموده است، اظهار کرد: هدف این بانک، به کارگیری قابلیت های عملیات بانکداری توسعه ای سرمایه گذاری در جهت توسعه اقتصادی استان با فراهم نمودن بستر مناسب برای حضور و مشارکت بخش غیردولتی با استفاده از کلیه مقدورات از جمله نهادها، فرآیندها و ابزارهای مناسب در زمینه صنایع، معادن، فناوری نوین و خدمات مربوط است.

مدیر بانک صنعت و معدن استان گلستان فعالیت بانک مذکور را در حوزه های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و شرکت های دانش بنیان عنوان و به تشریح بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 1144 گلستانی با اعطای تسهیلات بانک صنعت ومعدن به واحدهای تولیدی

اشتغال 1144 گلستانی با اعطای تسهیلات بانک صنعت ومعدن به واحدهای تولیدی