مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-11ورزشي

حماسه 22 بهمن امسال خط بطلانی بر نقشه های دشمنان بود


حماسه حضور مردم در راهپیمایی امسال همچون حرکت عظیم امام خمینی (ره) خط بطلانی برهمه نقشه های دشمن کشید و بساط سلطه و نفوذ آنها را جمع کرد.

- بیله سوار - فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: حماسه حضور مردم در راهپیمایی امسال همچون حرکت عظیم امام خمینی (ره) خط بطلانی برهمه نقشه های دشمن کشید و بساط سلطه و نفوذ آنها را جمع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صاحبعلی اصغری در جمع راهپیمایی کنندگان شهر بیله سوار اظهار کرد: 44 سال است که ایران اسلامی در حوزه های سیاسی و استقلال کشور با تکیه بر حاکمیت مردم بر سرنوشتشان حکومت کرده است و از همین روست که دشمن با ایران قوی مشکل دارد و در برابر ملت ایران احساس خطر می کند.

وی خاطرنشان کرد: علما و شهدای ایران اسلامی در طول تاریخ و در جنگ تحمیلی، جبهه مقاومت و دفاع از حرم با نثار خون خود مسیر حق را آبیاری کرده و بر باطل پیروز شدند.

فرماندار بیله سوار به حضور پرشور مردم شهرستان بیله سوار در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این حماسه حضور مانند حرکت عظیم امام خمینی (ره) خط بطلانی برهمه نقشه های دشمن کشید و بساط سلطه و نفوذ آنها را جمع کرد.

اصغری با اشاره به اینکه ایران اسلامی در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، هسته ای، ورزشی، فناوری اطلاعات، مهندسی، نظامی و دیگر موارد همیشه روند صعودی دارد، بیان کرد: هرگاه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 22 بهمن امسال خط بطلانی بر نقشه های دشمنان بود

حماسه 22 بهمن امسال خط بطلانی بر نقشه های دشمنان بود