مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-11فرهنگي

فیلم های جشنواره مردمی عمار در قوچان اکران شد / هنرمندان پای کار جشن های انقلاب


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: هم زمان با دهه مبارک فجر 16 فیلم کوتاه از سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار به همراه مستند داستانی «رسم دی» در تالار هنر شهرستان قوچان به صورت رایگان برای عموم مردم به نمایش درآمد.

- ابراهیم مطاعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به اینکه هنرمندان این شهرستان برای ایجاد فضای نشاط اجتماعی در ایام الله دهه فجر پای کار آمدند، اظهار کرد: هنرمندان عرصه های مختلف این شهرستان برای پیاده سازی جهاد تبیین و ایجاد فضای امید و نشاط میان مردم، بیشتر از گذشته پای کار جشن های انقلاب آمده تا سهمی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی تأکید کرد: باید با کمک هنرمندان، ساختار مناسبی را برای تحول فرهنگی و هنری ایجاد کرد چراکه زبان هنریکی از بهترین ابزارها برای انتقال اهداف انقلاب به نسل جوان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در این شهرستان بیان کرد: این جشنواره در بخش های طراحی، نقاشی، خوشنویسی، گرافیک و.

بوده که 47 اثر در ابعاد 30 در 40 و 100 در 100 با تکنیک سیاه قلم، کنته، آبرنگ، رنگ روغن و اکرلیک در نگارخانه کتیبه قوچان به نمایش گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های جشنواره مردمی عمار در قوچان اکران شد / هنرمندان پای کار جشن های انقلاب

فیلم های جشنواره مردمی عمار در قوچان اکران شد / هنرمندان پای کار جشن های انقلاب