مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-11سياسي

احیای 3 هزار مرکز تولیدی و اقتصادی در دولت سیزدهم


در دولت سیزدهم بالغ بر سه هزار کارگاه، کارخانه و مرکز تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا شده است که این موارد موجب امید بخشی در جامعه می بخشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در دولت سیزدهم بالغ بر سه هزار کارگاه، کارخانه و مرکز تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا شده است که این موارد موجب امید بخشی در جامعه می بخشد.

سید محمد حسینی، امروز شنبه 22 بهمن در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته دولت نشان داده که عزم او برای خدمت رسانی به مردم جزم است.

وی با بیان اینکه انگیزه فوق العاده ای برای حضور در خراسان جنوبی و ابراز ارادت به علما و مردم این دیار داشتم، افزود: در خراسان جنوبی با محوریت آیت الله عبادی فضای بسیار خوبی از حیث کار و تلاش و فعالیت وجود دارد که این مسئله به مردم نیز دلگرمی می دهد؛ از دیرباز نیز علما و بزرگان محور هر شهر و منطقه بودند که زمینه انسجام را در آن خطه به وجود می آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس جمهور درباره پروژه های انجام شده در خراسان جنوبی طی ایام دهه فجر بیان کرد: همگرایی خوبی بین قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 3 هزار مرکز تولیدی و اقتصادی در دولت سیزدهم

احیای 3 هزار مرکز تولیدی و اقتصادی در دولت سیزدهم