مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 22:502023-02-11سياسي

نصیری فرد: 35 نهاد در موضوع حجاب وظیفه دارند/ چرا کم کاری ها مطالبه نمی شود؟


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: 35 نهاد باید در موضوع حجاب کار می کردند و امروز همه می گویند پلیس که به وظیفه خود عمل کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیری فرد، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی کشور امشب در جمع شماری از مردم شاهرود، به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: 86 درصد دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر 15 تا 23 سال سن داشتند و 74 درصد بازداشت شده ها فرزند طلاق بودند و وقتی با آنها صحبت می کنید، نمی دانند دنبال چه بوده اند؟ نصیری فرد با تأکید بر اینکه باید به سؤالات جوانان پاسخ داد چون از پشت پرده ها اطلاعی ندارند، افزود: عمده افرادی که در اغتشاشات بودند، ضد انقلاب و ضد حجاب نیستند و دشمن ذهن این ها را پر کرده و ما هم در برابر کاری نکرده ایم.

وی با بیان اینکه در موضوع حجاب 35 نهاد باید کار می کردند و همه می گویند پلیس که به وظیفه خود عمل کرد نقص دارد، گفت: کم کاری نهادها چرا مطالبه نشد و باید در مدارس و دانشگاه ها این مشکل رفع شود.

عضو شورای تبیین دانشگاه های کشور ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر قبل از اینکه ما تبیین کنیم، وارد میدان شدند و شبکه های ماهواره ه ای به زبان خود مسأله را تبیین کردند و جوانان را به خیابان آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیری فرد: 35 نهاد در موضوع حجاب وظیفه دارند/ چرا کم کاری ها مطالبه نمی شود؟

نصیری فرد: 35 نهاد در موضوع حجاب وظیفه دارند/ چرا کم کاری ها مطالبه نمی شود؟