مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 00:102023-02-11اقتصادي

ساخت بزرگترین تصفیه خانه شرق کشور به کجا رسید؟


معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب وفاضلاب مشهد گفت: در تلاش هستیم که در 6 ماهه اول سال 1402 فاز یک پروژه تصفیه خانه پرکندآباد 2 با ظرفیت 50 هزار متر مکعب در شبانه روز وارد مدار بهره برداری شود و به تناسب فازهای دیگر آن تا سقف 200 هزار متر مکعب به بهره برداری برسد.

- 12 دی ماه سال جاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر ساخت بزرگترین تصفیه خانه شرق کشور در مشهد با مشارکت بانک رفاه کارگران را اعلام کرد و گفت: با اجرایی شدن این پروژه در مرحله نخست در هر شبانه روز 200 هزار متر مکعب آب تصفیه شده در اختیار حوزه صنعت و کشاورزی قرار می گیرد.

همچنین در مرحله بعدی مشکل آب شرب مصرف روزانه شهروندان و زائران امام رضا (ع) برطرف می شود که گام مثبتی در حوزه آب و فاضلاب این شهر خواهد بود .

با گذشت یک ماه از اعلام این خبر، میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این پروژه و پیشرفت آن را از معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب وفاضلاب مشهد جویا شدیم.

مهدی حاجی آبادی، معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب وفاضلاب مشهد در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: تصفیه خانه پرکندآباد 2 با ظرفیت 200 هزار متر مکعب در شبانه روز به روش خرید تضمینی به سرمایه گذار واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگترین تصفیه خانه شرق کشور به کجا رسید؟

ساخت بزرگترین تصفیه خانه شرق کشور به کجا رسید؟