مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 07:202023-02-12اجتماعي

نظر آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاسهایی چون «چرتکه» برای دبستانیها


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاس هایی خارج از برنامه درسی برای دانش آموزان دوره ابتدایی نظیر آموزش ریاضیات با چرتکه توضیحاتی ارائه داد و گفت که نمی توان برای تمام این دوره ها دستور کلی در رد یا تایید آنها صادر کرد.

- نظر آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاسهایی چون چرتکه برای دبستانیها معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاس هایی خارج از برنامه درسی برای دانش آموزان دوره ابتدایی نظیر آموزش ریاضیات با چرتکه توضیحاتی ارائه داد و گفت که نمی توان برای تمام این دوره ها دستور کلی در رد یا تایید آنها صادر کرد.

معصومه نجفی پازوکی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که برخی مدارس و والدین اقدام به برگزاری و یا ثبت نام در کلاس هایی چون چرتکه برای آموزش ریاضیات برای فرزندان اول دبستانی می کنند، آیا چنین دوره هایی از سوی آموزش و پرورش تایید می شوند و تداخلی با روش تدریس کتاب درسی ندارند؟ اظهار کرد: نمی شود یک دستورکلی صادر کرد که تمام دوره های آموزشی که اضافه بر موضوعات درسی هستند فایده ای ندارند و باید کلا آنها را کنار بگذاریم یا اینکه بخواهیم همگی را تایید کنیم.

وی افزود: این موضوع را باید بسته به کیفیت آن دوره، اهدافی که دارد و شرایط استعدادی خود دانش آموز بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاسهایی چون «چرتکه» برای دبستانیها

نظر آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاسهایی چون «چرتکه» برای دبستانیها