مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-12سياسي

دستگیری ثمره روزمرگی شورای گرگان/اعتماد مردم بافساد بر باد می رود


انتشار خبر دستگیری تعدادی از مدیران شهری و عضو شورای گرگان به دلیل تخلفات مالی ناشی از ضعف نظارت های درون سازمانی و البته روزمرگی پارلمان شهری اعتماد شهروندان را خدشه دار کرده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها - اواسط هفته گذشته خبری از سوی دادستان عمومی و انقلاب گرگان مبنی بر دستگیری گروهی از کارکنان شهرداری گرگان و یک عضو شورای شهر منتشر شد، خبری که می توان گفت که برای اهالی شهر تکراری شده و گوش گرگانی ها به آن عادت کرده است.

شهریور ماه امسال هم شهردار گرگان به دلیل ارتکاب تخلفات مالی توسط نهادهای امنیتی بازداشت شد.

سال 1398 هم نهادهای نظارتی و قضایی تعدادی از کارکنان شهرداری گرگان را دستگیر کردند و در سال های قبل تر هم چنین مواردی ثبت شده است.

هر چند تکرار این دستگیری ها بیانگر هوشیاری دستگاه های نظارتی بر عملکرد شورای شهر و شهرداری گرگان است اما از سوی دیگر بیانگر آن است که تا پاک شدن این مجموعه ها از لوث پرسنل خطاکار راه زیادی در پیش است.

مقوله فساد چالشی فراگیر و تهدیدی جدی برای همه نهادهای خصوصی و دولتی و شبه دولتی است و در این بین اعضای شورا و کارکنان شهرداری ها همانند سایر نهادها از احتمال ارتکاب تخلفاتی مانند اخاذی، تساهل، انتشار اخبار و تصمیمات محرمانه، زد و بند، اختلاس و رشوه مبرا نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ثمره روزمرگی شورای گرگان/اعتماد مردم بافساد بر باد می رود

دستگیری ثمره روزمرگی شورای گرگان/اعتماد مردم بافساد بر باد می رود