مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-12ورزشي

درخشش بوکسورهای خردسال خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور


رییس هیات بوکس خراسان شمالی با اشاره به درخشش بوکسورهای خردسال استان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: هر سه بوکسور استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

- محمدرضا محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات بوکس جشنواره استعدادهای درخشان در رده سنی خردسالان با همکاری دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و با هدف شناسایی و تشویق آینده سازان بوکس کشور و نیز نظارت بر آموزش صحیح این استعدادها به میزبانی استان قم برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها به مدت دو روز در 20 و 21 بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

رییس هیأت بوکس خراسان شمالی در ادامه به نتایج انفرادی اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت ها محمدطاها نجفی در وزن 42 کیلوگرم به مدل طلا رسید؛ عثمان خرمالی در وزن 35 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و حسین مردانی در وزن 37 کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کرد.

محمدخانی در ادامه افزود: هر سه بوکسور استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند و با توجه به سن کم این ورزشکاران تقاضا داریم نگاه ویژه به این ورزشکاران داشته باشند تا بتوانند در ادامه با انگیزه و انرژی بیشتر ادامه بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش بوکسورهای خردسال خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور

درخشش بوکسورهای خردسال خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور