مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-12فرهنگي

چشم انتظار حضور فیلمسازان قمی در جشنواره فجر هستیم


مدیر انجمن سینمای جوان استان قم با اشاره به استقبال خوب مردم قم از جشنواره فیلم فجر، گفت: جای فیلم های تولیدی استان قم در این جشنواره خالی است و هنوز هم چشم انتظار این هستیم که مسئولان استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رضا ابوذر در حاشیه برگزاری چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم در گفت وگویی با اشاره به استقبال خوب مردم قم از جشنواره فیلم فجر، گفت: جای فیلم های تولیدی استان قم در این جشنواره خالی است و هنوز هم چشم انتظار این هستیم که مسئولان استان، نقشه راهی را در این زمینه طراحی کنند.

وی تصریح کرد: هنرمندان قمی در این زمینه فیلمنامه آماده دارند، منتهی مسئله، مسئله بوجه و حمایت مالی است تا ان شاءالله بتوانیم در جشنواره فیلم فجر سال آتی، فیلمی از استان قم داشته باشیم.

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم با اشاره به توانمندی های دانش آموختگان انجمن های سینمای جوان در سراسر کشور گفت: 12 فیلم از 24 فیلم جشنواره امسال از دانش آموختگان انجمن سینمای جوان ایران است که این مسئله را می توانید در سایر عوامل فیلم نیز بسط دهید.

ابوذر اضافه کرد: در این دوره و یا در دوره های گذشته جشنواره فیلم فجر، شاهد حضور دانش آموختگان انجمن سینمای جوان استان قم نیز به عنوان عوامل فیلم ها در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انتظار حضور فیلمسازان قمی در جشنواره فجر هستیم

چشم انتظار حضور فیلمسازان قمی در جشنواره فجر هستیم