مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-12اجتماعي

زنگ «قاضی مدرسه» در مدارس اضافه می شود/ بررسی مجدد یک طرح نیمه کاره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ علاوه بر افزایش جمعیت کیفری که به عنوان مشکلی جدی برای سازمان زندان ها و دستگاه قضا مطرح است و نشان از رشد جرایم دارد، - زنگ قاضی مدرسه در مدارس اضافه می شود/ بررسی مجدد یک طرح نیمه کاره معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: می خواهیم یک کار مشترک با آموزش پرورش انجام دهیم که جزو برنامه های ثابت درسی بچه ها، زنگی تحت عنوان قاضی مدرسه طراحی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ علاوه بر افزایش جمعیت کیفری که به عنوان مشکلی جدی برای سازمان زندان ها و دستگاه قضا مطرح است و نشان از رشد جرایم دارد، امروز با مشکلی جدی تر به نام کاهش سن ارتکاب به جرم مواجه ایم.

به عبارت دیگر باید نگران کودکان و نوجوانانی بود که به جای تحصیل یا ایجاد شغل به سمت ارتکاب به جرم گرایش پیدا کرده اند و به واسطه بزهکاری راهی زندان می شوند.

در همین راستا اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پاسخ به سوال درباره برنامه قوه قضاییه پیرامون این مسئله گفت: در حال حاضر کاری را دنبال می کنیم که قبلا به صورت پراکنده تحت عنوان قاضی مدرسه اتفاق افتاده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح هم به طور منظم جلسات مفصل چندساعته ای را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ «قاضی مدرسه» در مدارس اضافه می شود/ بررسی مجدد یک طرح نیمه کاره

زنگ «قاضی مدرسه» در مدارس اضافه می شود/ بررسی مجدد یک طرح نیمه کاره