مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:062023-02-12ورزشي

استقلال - پیکان/ خیز آبی ها به سمت صدرجدول در هوای برفی


در شروع هفته بیستم لیگ برتر ایران، استقلال و پیکان امروز از ساعت 15 در ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) به مصاف هم می روند.

- در شروع هفته بیستم لیگ برتر ایران، استقلال و پیکان امروز از ساعت 15 در ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) به مصاف هم می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری یک دیدار شروع خواهد شد که استقلال در تهران میهمان پیکان است و دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) به مصاف هم می روند.

این دیدار به علت میزبانی پیکان در جایی غیر از ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در نتیجه مجوز حضور تماشاگران در این دیدار صادر نشده است.

البته باشگاه پیکان که در چند هفته اخیر در ورزشگاه انقلاب در شهر کرج به میدان رفته بود، نسبت به برگزاری بازی تیمش در ورزشگاه دستگردی معترض بود.

با توجه به هوای برفی تهران و برودت هوا، به نظر می رسد در صورت لغو نشدن مسابقه دو تیم کار سختی در این دیدار خواهند داشت؛ دیداری که در نیم فصل نخست گلی در برنداشت و دو تیم به تساوی دست یافته بودند.

پیکان - استقلال زمان: ساعت 15 مکان: ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) تهران غایبان پیکان: امیر شعبانی، ابراهیم صالحی، دانیال جهانبخش، امیرحسین عزیزی، محمد ناصاری، محمدحسین فلاح، امیرحسین غلامی، مجتبی حق دوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال - پیکان/ خیز آبی ها به سمت صدرجدول در هوای برفی

استقلال - پیکان/ خیز آبی ها به سمت صدرجدول در هوای برفی